رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با خانواده‌ شهدا و آزادگان زابل دیدار کرد
کد خبر: 4175572
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با خانواده‌ شهدا و آزادگان زابل دیدار کرد

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس سازمان ایثارگران نزاجا روز گذشته، 23 مهرماه با همراهی فرمانده پادگان شهیدعباس کیخا و رئیس بنیاد شهید زابل، با تعدادی از خانواده شهدا و آزادگان در زابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئيس سازمان ایثارگران نزاجا با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران زابل، سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس سازمان ایثارگران نزاجا روز گذشته، 22 مهرماه، در دیدار با تعدادی از خانواده شهدا و آزادگان در زابل گفت: آسایش و راحتی امروز ما از برکات خون همین شهدا و ایثارگران است. ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بر خود واجب می‌دانیم از خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان‌مان به هر نحوی تجلیل کنیم و بر خود می‌بالیم که در خدمت خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران هستیم.
 
وی ادامه داد: در تمامی حوزه‌ها از جمله خدمات درمانی هر چه در توان داشته باشیم برای این عزیزان فراهم می‌کنیم چراکه همه ما مدیون خون پاک شهدا، رشادت‌های ایثارگران، جانبازان و آزادگان غیور هستیم.
 
اسماعیل عارفی‌والا، رئیس بنیاد شهید زابل نیز با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهدا، مردم ایران، ملتی سربلند و آبرومند است، گفت: شهدا نماد ایثار، ولایت‌مداری، استقامت، پایداری و اقتدار ملت ایران هستند که امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده‌های آنان ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم و در مسیر و تحقق آرمارن‌ها حرکت کنیم.
 
گفتنی‌ است، سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با خانواده‌ی شهیدان غلامرضا قدرت‌پناه، محمود خواجه‌داد، مهماندوست، منوچهر سنچولی و آزادگان هشت سال دفاع مقدس نواله اویسی‌کیخا، حیدر صفایی‌مقدم و جانباز جواد سرگلزایی دیدار و از ایشان دلجویی کرد.
 
انتهای پیام
captcha