دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4175589
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» در قم برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری میز تخصصی عفاف، دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» ویژه آقایان را برگزار می‌کند.

دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری میز تخصصی عفاف، دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» به همراه پودمان‌های آمادگی برای ازدواج، مهارت‌های همسرگزینی و همسرداری را جهت ارتقای سطح آگاهی مبلغان و طلاب برادر، برگزار می‌کند.

از شرایط شرکت در این دوره می‌توان به قبولی در مراحل گزینش، دارای سطح ۲ و بالاتر، تعهد به رعایت ضوابط دوره، سکونت در قم و تأهل اشاره کرد.

اعطای گواهی‌نامه معتبر، تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی، اولویت در اعزام تخصصی در طول سال، پرداخت کمک هزینه در صورت کسب امتیاز لازم و اولویت جهت به‌کارگیری در طرح‌های پژوهشی و معرفی به مراکز همسو از مزایای شرکت در این دوره است.

دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» شامل دوره آموزشی ۸۰ ساعته، اردو سه روزه و ۲۰ ساعت دوره مطالعاتی است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند تا ۳۰ مهرماه جاری از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش‌های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha