لزوم حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان خلاق و نوآور
کد خبر: 4175748
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

لزوم حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان خلاق و نوآور

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان با اشاره به نقش بی‌بدیل شرکت‌های دانش‌بنیان، بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان خلاق، شرکت‌های دانش بنیان و نوآور زمینه‌ساز پویایی، تأکید کرد.

نمایشگاه دستاوردهای  فناورانه جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان امروز، 24 مهر در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف، به صورت چهره به چهره با مدیران هر یک از غرفه‌ها دیدار کرد و مدیران شرکت ها و کارشناسان مربوطه مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه و برای مرتفع کردن مشکلات و تسهیل امور، خواستار مساعدت از ادارات ذی‌ربط و استانداری شدند.

وی ضمن تشریح نقش بی‌بدیل شرکت‌های دانش‌بنیان، بر حمایت همه جانبه دولت از جوانان خلاق و شرکت‌های دانش‌بنیان نوآور و زمینه‌ساز پویایی،  تأکید و دفتر یادبود نمایشگاه را امضا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان بیان کرد: در اسرع وقت، در راستای بررسی مشکلات و نیز ایجاد سازوکار مناسب برای حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، جلسه ای با حضور همه ادارات و سازمان‌های استانی ذی‌ربط در استانداری کردستان تشکیل می‌شود‌.

این نمایشگاه  با هدف گسترش فرهنگ نوآوری و ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد،  از ۲۴ مهرماه  به مدت سه روز در سنندج برپا است.

دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاددانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و غیره در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

یادآور می‌شود؛ این نمایشگاه می‌تواند تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و آموزش‌های توأم بامهارت آموزی و مهارت‌افزایی باشد و امید است که بازخوردهای مطلوبی در بین مسئولان استان داشته باشد.

انتهای پیام
captcha