جهاددانشگاهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه شرکت‌های د‌انش بنیان باشد
کد خبر: 4176013
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

جهاددانشگاهی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه شرکت‌های د‌انش بنیان باشد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (رە) در استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق است که در این چند ساله توانسته است اقدامات مفیدی را در راستای مباحث دانش بنیان و شرکت‌های فناور انجام بدهد.

نمایشگاه دستاوردهای  فناورانه جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کردستان، محمدمهدی طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (رە) امروز، 25 مهر در حاشیە نمایشگاە دستاوردهای فناورانە جهاد دانشگاهی کردستان گفت: اکثر تسهیلات پرداختی توسط ستاد اجرایی امام (رە) بە حوزە روستایی با هدف کاهش و جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها بە شهرها است.

وی بە نبود زنجیرە تکمیلی در استان کردستان اشاره کرد و افزود: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های بالقوە استان کردستان است کە متأسفانە در این حوزە زنجیرە تکمیل نشدە و همە تلاش ما تکمیل زنجیرە در کردستان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (رە) در استان کردستان بر جذب سرمایەگذار برای ایجاد زنجیرە تولید در استان تأکید و بیان کرد: با ایجاد این زنجیرە شاهد اشتغال پایداری در استان کردستان خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق  است که در این چند سال توانسته است اقدامات مفیدی را در راستای مباحث دانش بنیان و شرکت‌های فناور انجام بدهد.

طالبی هدف از طرح جهش تولید در دیمزارها را افزایش بهرەوری اراضی کشاورزی دانست و افزود: طی یک سال اخیر بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان خدمات بلاعوض بە حوزە کشاورزی ارائە شدە و استان کردستان جزو استان‌ها برتر در حوزە طرح جهش تولید در دیمزارها است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه یادآور شد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق  است که در این چند ساله توانسته است اقدامات مفیدی را در راستای مباحث دانش بنیان و شرکت های فناور انجام بدهد.

انتهای پیام
captcha