بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مصداق کامل جنایت جنگی است
کد خبر: 4176346
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مصداق کامل جنایت جنگی است

رئیس کل دادگستری فارس، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی را مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر دانست.

حضور مسئولان در تجمع محکومیت جنایت صهیونیستها، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 26 مهرماه در حاشیه تجمع مردم شیراز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی با اشاره به جنایات جنگی شب گذشته اشغالگران رژیم صهیونیستی نسبت به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان که منجر به شهادت بیش از هزار کودک و زن بیگناه شد، این اقدام و جنایات جنگی و نسل‌کشی را محکوم کرد.

وی بیان کرد: جنایات جنگی شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی با چراغ سبز شورای امنیت سازمان ملل و مخصوصاً با رأی آمریکای جنایتکار و انگلیس و فرانسه وآلمان در حمایت از رژیم اسرائیل و  در جریان آتش بس اتفاق افتاد که نمونه و مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر است.

موسوی با بیان اینکه خون شهدای مظلوم فلسطین دامن جنایتکارانه و اذناب آنان را خواهد گرفت، تصریح کرد: وعده الهی محقق خواهد شد و مطمئناً با این بمباران‌ها، کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از اراده مسلمین در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل نخواهد کاست.

رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: صهیونیست‌های جنایتکار تصور می‌کنند که با این حملات و کشتار زنان و کودکان اقداماتی از جنس «طوفان الاقصی» متوقف خواهد شد در حالی که این اقدامات وحشیانه، رژیم اشغالگر قدس را گام به گام  به نادبودی نزدیک خواهد کرد و امر وعده الهی است و آنها نمی توانند مانع این وعده الهی شوند و بی تردید قدس، مسجدالاقصی و فلسطین آزاد خواهد شد.

وی در پایان بر همکاری همه حقوقدانان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایات جنگی و پاک‌سازی قومی و نژادی رژیم غاصب صهیونیستی  از بُعد حقوقی این جنایات تأکید کرد و گفت: همه کشورها و به ویژه کشورهای مسلمان و همه آزادگان عالم با تلاش حداکثری خود باید اقداماتی قاطع  و در خور توجه انجام دهند تا  جلوی این جنایات بشری و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی گرفته شود.

انتهای پیام
captcha