محکومیت جنایت اخیر اسرائیل از سوی استادان و دانشجویان دانشگاه مفید
کد خبر: 4176483
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

محکومیت جنایت اخیر اسرائیل از سوی استادان و دانشجویان دانشگاه مفید

استادان و دانشجویان دانشگاه مفید با صدور بیانیه و تجمع اعتراضی، اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به بیمارستای در غزه را به شدت محکوم کردند.

ارسال/ محکومیت جنایت اخیر اسرائیل از سوی استادان و دانشجویان دانشگاه مفیدبه گزارش ایکنا، استادان و دانشجویان دانشگاه مفید با صدور بیانیه و تجمع اعتراضی، اقدام جنایتکارانه اسرائیل در حمله به بیمارستای در غزه را به شدت محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذینَ آمَنوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوّانٍ کَفورٍ» (حج/ ۳۸) 

بار دیگر دست‌های به خون آغشته رژیم سفاک صهیونیستی و حامیانش، صحنه‌ای دهشتناک را رقم زد و جهان را در بهت و حیرت فرو برد. حملات مکرر صهیونیست‌ها به منازل مسکونی مردم بی‌دفاع غزّه و کشتار غیر نظامیان، خصوصا حمله ناجوانمرادنه اخیر به بیمارستان المعمدانی، دل تمام آزادگان جهان را به درد آورده و لکه ننگ دیگری را بر تاریخچه تاریک و خون آلود این رژیم آپارتایدی نقش زد.

دانشگاه مفید در همراهی با مردم بی‌دفاع باریکه غزّه، ضمن محکوم نمودن حملات ناقض حقوق بشر و حقوق بشردوستانۀ رژیم اشغالگر اسرائیل، بر حق تمامی مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود و استقرار حاکمیت مد نظر ایشان بر سرزمین فلسطین تأکید نموده و از همه مجامع علمی داخل و خارج از کشور می‌خواهد با محکوم کردن اقدامات ددمنشانه اسرائیل غاصب، یاور مظلومان و بی‌پناهان باریکه غزه باشند. 

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

دانشگاه مفید

یادآور می‌شود، استادان و دانشجویان این دانشگاه روز چهارشنبه در تجمعی جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند. 

انتهای پیام
captcha