شهبازی «شماره 10» را نقد می‌کند + تیزر
کد خبر: 4177031
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

شهبازی «شماره 10» را نقد می‌کند + تیزر

به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فیلم سینمایی «شماره 10» روز پنجشنبه 4 آبان ماه ساعت 16 در کانون فیلم « هور» اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نقش و اهمیت سینما  در عصر حاضر معاونت فرهنگی هنری موزه مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی «کانون فیلم هور»  کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثر بخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

اولین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه 4 آبان 1402 ساعت ۱۶ در کانون فیلم هور به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن همایش های بین المللی خلیج فارس به‌ نقد و بررسی فیلم «شماره 10» به کارگردانی حمید زرگرنژاد با حضور رامتین شهبازی  نویسنده و منتقد سینما اختصاص‌ یافته است که حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

علاقمندان می‌توانند جهت حضور در این برنامه  به آدرس b2n.ir/Hourmoviecente مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت  نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

«شماره 10» روایت داستان مردی است که در اواخر دوران جنگ تحمیلی به اسارت نیرهای بعثی در می‌آید و وارد اردوگاهی بسیار مخوف می‌شود.

انتهای پیام
captcha