جذب ۵۳ درصد اعتبار توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری اردبیل
کد خبر: 4177226
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

جذب ۵۳ درصد اعتبار توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری اردبیل

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از جذب ۵۳ درصد اعتبارات تملک دارایی، سرمایه ملی مصوب این اداره کل برای توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری و ادارت تابعه در شهرستان‌ها خبر داد.

پروژه‌های شهریبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، نادر آزاددل، معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، ۳۰ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم، تحقق شعار عدالت فرهنگی و بهره مندی یکسان از خدمات فرهنگی و هنری است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در حوزه فرهنگ و هنر در تمام شهرستان‌ها اقدام به توسعه، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری کرده است.

وی افزود: از ۵۳ درصد اعتبار تخصیص یافته، طی یک سال گذشته حدود ۶۸ درصد در بخش تعمیر و ۳۲ درصد در بخش تجهیز مراکز فرهنگی و هنری شهر اردبیل و شهرستان‌ها توزیع و هزینه شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به پیشرفت مناسب بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری استان یعنی تالار شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: اعتبار مالی این طرح در سال ۱۴۰۱ از مصوبات سفر ریاست جمهور به استان اختصاص یافته بود که با پیگیری همکاران اداره کل، پروژه در حال اجراست.

آزاددل ادامه داد: از اعتبارات ابلاغی وزارتخانه متبوع نیز پنج میلیارد ریال برای تجهیز مراکز فرهنگی و هنری استان با تخصیص کامل هزینه شده و از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان نیز برای بهبود زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اعتباری تصویب شده بود که امیدواریم با تخصیص و صرف آن، تحول مهمی در این حوزه شکل بگیرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: در صورت تکمیل مجموعه‌های فرهنگی و هنری شهر‌های نمین، عنبران، هشتجین و کلور توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، تجهیز آن مراکز تا پایان سال جاری در دستور کار حوزه زیرساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام
captcha