عزت و بزرگی ایران اسلامی مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان است
کد خبر: 4177231
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

عزت و بزرگی ایران اسلامی مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان است

اسماعیل چمنی در دیدار با خانواده شهید مجدی هیبت‌لو گفت: عزت و بزرگی ایران اسلامی مدیون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۳۰ مهرماه، در دیدار هیات رئیسه و اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی با خانواده شهید میرمجید مجدی هیبت‌لو با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران منتسب به دانشگاه برای ما یک افتخار است و فرصتی برای خدمت خالصانه به دانشگاهیان و ملت است.

وی با بیان اینکه در غیاب شهدای بزرگوار همسران شهدا برای فرزندانشان هم پدر بوده‌اند و هم مادر، افزود: ما سپاسگزار این همسران شهید هستیم که با این شرایط توانسته‌اند فرزندان صالحی را تربیت کرده و تحویل جامعه بدهند و در این راستا اجر آن‌ها کمتر از شهید نیست.

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه کم‌ترین درجه شهدا شفاعت ۷۰ نفر است، گفت: این خوشبختی بسیار بزرگی است و در این راستا خانواده شهدا باید افتخار کنند.

وی با بیان اینکه تمام مصیبت‌های دنیا درجه است، افزود: بیرون از ما هیچ لذت و رنجی نیست، بلکه لذت و رنج در نوع نگرش درونی ما هست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه ما از حکمت خداوند خبر نداریم، ادامه داد: عینک درون انسان‌ها که سالم باشد، همه امتحانات را مدال و درجه خداوند می‌داند و خداوند با هر امتحانی انسان را یک درجه ارتقا می‌دهد.

عباس فنی‌اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه دیدار با یادگاران شهدا و رسیدگی و حل مشکلات آن‌ها از وظایف مسئولین است، افزود: در دانشگاه محقق اردبیلی نیز طبق برنامه مداوم، سعی می‌کنیم تا با عزیزان و یادگاران شهدا و ایثارگران دیداری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha