جمعی از علمای مؤسسه کوثر ترکیه با آیت‌الله بنابی دیدار کردند
کد خبر: 4177400
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

جمعی از علمای مؤسسه کوثر ترکیه با آیت‌الله بنابی دیدار کردند

هیئتی از علمای مؤسسه آموزشی فرهنگی کوثر در نشستی صمیمی با آیت‌الله بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب دیدار و گفتگو کردند.

جمعی از علمای مؤسسه آموزشی فرهنگی کوثر ترکیه با آیت‌الله بنابی دیدار کردند

به گزارش ایکنا به نقل از نمایندگی المصطفی در تبریز، آیت‌الله عبدالمجید بُنابی، مدیر حوزه علمیه بناب در تبریز امروز دوشنبه یکم آبان طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت مؤسسه آموزشی فرهنگی کوثر ترکیه با اشاره به آیه ۲۸ سوره مبارکه فاطر مبنی بر «إِنَّمَا یَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاء» اظهارکرد: باید سعی کنیم تا اثرگذار باشیم علمایی که فعل آن‌ها، قول آن‌ها را ثابت می‌کند، از خدا می‌ترسند و بر اساس سخن ائمه اطهار (ع) عالم به خدا و عمل، دو دوست هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدیثی از ائمه اطهار (ع) نقل شده است مبنی بر اینکه بشارت داده شده اگر فردی یک حکمت و مسئله‌ای را به فردی دیگر یاد داد و او به دیگری یاد داد، در نامه اعمال کسی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم سبب این آموزش شده، ثبت می‌گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعه المصطفی در ابتدای این نشست توضیحاتی در زمینه فعالیت‌های این مؤسسه و ارائه آموزش‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه کرد.

وی، اهداف و رویکرد گروه‌های مطالعات اسلامی منطقه‌ای مؤسسه را مورد توجه قرار داد و افزود: این مؤسسه بر اساس نیاز و زبان مخاطب، دوره‌های آموزش را ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha