اختتامیه جشنواره‌ شعر و داستان بسیج در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4178207
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

اختتامیه جشنواره‌ شعر و داستان بسیج در قزوین برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قروین گفت: آیین اختتامیه دهمین جشنواره «افق‌های روشن شعر» و یازدهمین جشنواره داستان کوتاه «ادب» دوشنبه هشتم آبان در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

کتاب

سیدجواد خسروی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قروین، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری جشنواره شعر و داستان بسیج، گفت: آیین اختتامیه دهمین جشنواره «افق‌های روشن شعر» و یازدهمین جشنواره داستان کوتاه «ادب» دوشنبه هشتم آبان ماه سال جاری ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نفرات اول تا سوم هر جشنواره در محورهای مختلف معرفی شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند، البته در هر محور سه نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شده و معرفی می‌شوند و آثار نفرات برتر برای مرحله کشوری به تهران ارسال خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قروین خاطرنشان کرد: جشنواره شعر در بخش‌های شعر سنتی، شعر نو (نیمایی و سپید)، ترانه و سرود با محورهایی شامل سبک زندگی ایرانی اسلامی، سرزمین مادری، فرهنگ و تمدن ایرانی، مسائل اجتماعی، مقاومت و پایداری ملی و جهانی و جهاد تبیین برگزار شده است.

خسروی در پایان گفت: جشنواره داستان کوتاه با محوریت موضوعاتی چون جهاد تبیین، امید، ایمان، آینده و زیست عفیفانه برگزار شد و برای این جشنواره موضوع ویژه شهدای هنرمند استان قزوین نیز در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان این جشنواره محدودیتی در انتخاب موضوع نداشتند.

انتهای پیام
captcha