مراسم ۱۳ آبان در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 4178303
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

مراسم ۱۳ آبان در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برپایی مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان در مرکز استان خبرداد.

حجت الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه 13 آبان نقطه عطف انقلاب اسلامی و متعلق به آحاد مردم ایران است، اظهارکرد: راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان ماه شنبه 13 آبان راس ساعت 9 صبح برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم محوری مرکز استان از محل میدان شهید ساعت 9 صبح آغاز شده و تا بلوار مصلی این راهپیمایی ادامه داشته و در نهایت با آتش زدن آدمک استکبار و قرائت قطعنامه این مهم به پایان می‌رسد، گفت: این برنامه به صورت زنده از شبکه اترک نیز پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی تصریح کرد: دکتر قدیری ابیانه، سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا در این مراسم سخنرانی می‌کند.

وی یادآورشد: برگزاری مراسم ۱۳ آبان ماه امسال از اهمیت ویژه برخوردار است از این رو از مردم استان انتظار می‌رود بار دیگر با حضور در صحنه راهپیمایی، ولایتمداری و حمایت خود از نظام اسلامی و محکومیت جنایات اسرائیل این رژیم غاصب را به جهان نشان دهند.

انتهای پیام
captcha