۱۰۰ مددجوی اردبیلی از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند
کد خبر: 4178776
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
به همت مرکزنیکوکاری فرزندان امام علی (ع)؛

۱۰۰ مددجوی اردبیلی از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به همت مرکزنیکوکاری فرزندان امام علی(ع) و کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ۱۰۰ نفر از مددجویان جامعه هدف کمیته امداد از خدمات بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، هفتم آبان‌ماه، در جریان برپایی ایستگاه‌های خدمات درمانی و دندانپزشکی اردبیل اظهار کرد: در کنار مرکزنیکوکاری فرزندان امام علی(ع)، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این حوزه وارد شده تا با محوریت مسجد بقیه‌الله (عج) اردبیل خدماتی را به نیازمندان ارائه کند.

وی افزود: این برنامه در نوبت صبح و عصر انجام شد تا ۱۰۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از خدمات بهداشتی، درمانی، پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شوند.

حسین‌نژاد تنوع این خدمات را یادآور شد و گفت: این گروه‌های جهادی در کنار خدمات دندانپزشکی خدماتی نظیر تست فشار خون، تست قند، تست سلامت و ویزیت عمومی را به صورت رایگان انجام دادند تا مراجعین بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضرورت گسترش چنین برنامه‌های حمایتی و تخصصی را یادآور شد و گفت: بیش از ۸۹ هزار نفر جامعه تحت حمایت کمیته امداد است که در بهره‌مندی از خدمات دندانپزشکی و چکاپ دوره‌ای با دغدغه‌های مالی و هزینه‌ای رو به رو می‌شوند که این گروه جهادی و مرکز نیکوکاری شرایط سهلی را در این زمینه فراهم کرده است.

وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال این برنامه‌های جهادی و حمایتی با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با کمک مراکز نیکوکاری کمیته امداد ادامه پیدا کرده و بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند را رفع کند

انتهای پیام
captcha