سرود یک‌هزار نفری دانش‌آموزان کرمانی اجرا می‌شود
کد خبر: 4178917
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
همزمان با ۱۳ آبان‌ماه

سرود یک‌هزار نفری دانش‌آموزان کرمانی اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان در کرمان گفت: اجرای سرود یک هزار نفری دانش‌آموزی در میدان شورای شهر کرمان از جمله این برنامه‌ها است.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز، نهم آبان‌ماه در نشست خبری پیرامون روز دانش‌آموز و روز ملی استکبارستیزی با اشاره به اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، گفت: آنها موفق نشدند انقلاب را از مسیر و راه خود باز بدارند و اگر سفارت آمریکا در ایران بود و آنها می‌توانستند توطئه‌های خود را در سفارت مدیریت کنند قطعاً به انقلاب اسلامی ضربه وارد می‌کردند.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی نفوذ استکبار در ایران را کاهش داد به همین دلیل امام راحل آن را انقلاب دوم نامیدند، افزود: ذات و زورگویی استکبار با هویت ایرانی، اسلامی و عاشورایی مردم ایران سازگاری ندارد و امروز ایران علیرغم همه تهدیدات و فشارها و تحریم‌ها به پیشرفت‌هایی رسید که دشمن نیز به آن اذعان دارد.

انجم‌شعاع اظهار کرد: تا استکبار و زورگویی وجود دارد مبارزه نیز تداوم می‌یابد. و در طول ۴۵ سال انقلاب و حتی پیش از آن نیز با جنگ نظامی، اقتصادی، تحریم‌ها، فشارها و... با اسلام و نظام اسلامی دشمنی کردند. در رویدادهای اخیر نیز خوی جنایتکار استکبار و آمریکا مشخص شد و در حالی که در مورد حقوق بشر شعار می‌دهند اما در مورد جنایات اسرائیل سکوت کردند و حقوق بشر آمریکایی در این سه هفته کاملاً مشخص شد.

وی افزود: جبهه استکبار شعار حقوق بشر را تا جایی می‌دهد که به نفع خودش باشد اما اگر جایی به نفعشان نباشد آن را زیر پا می‌گذارند که نمونه آن فرستادن تجهیزات و نیروی نظامی برای دفاع از اسرائیل است اما هیمنه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل در الاقصی از بین رفت و حتی آنها در جنگ رسانه‌ای نیز شکست خوردند.

انجم‌شعاع با بیان اینکه در الاقصی مشخص شد ارتش اسرائیل پوشالی است و با شکستی که در نیروهای نظامی خوردند بانوان و کودکان غزه را به شهادت می‌رسانند. این عملیات درایت و تدبیر شهید سلیمانی بود که سا‌ل‌ها کار و تلاش کرد و توانست جبهه مقاومت را به این قدرت برساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های ۱۳ آبان پرداخت و تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال اهمیت بسیاری دارد زیرا استکبار چهره واقعی خود را در این سه هفته نشان داد لذا راهپیمایی امسال اهمیت بسیاری دارد و در تمام شهرها و روستاها با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» برگزار می‌شود. این مراسم در شهر کرمان از ساعت ۹ صبح از چهار راه غزه تا میدان شورا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه‌ها، مدارس و... برگزار می‌شود، افزود: برپایی دومین نمایشگاه سفر به دنیای ناشناخته‌ها از ۶ تا ۱۲ آبان در مجتمع امام خمینی(ره)، برپایی یک‌هزار نمایشگاه با عنوان «نظم جدید جهانی» در مدارس استان، برگزاری مراسم لاله‌های روشن در مدارس استان با رویکرد یادواره شهدا، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، اجرای پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» از جمله برنامه‌های روز ملی استکبارستیزی در کرمان است.

انجم‌شعاع در پایان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های چفیه‌های بهشتی در مدارس غیر دولتی، اهدای یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و جهاددانشگاهی، نصب ۶ المان با موضوع روز دانش‌آموز، اجرای سرود یک هزار نفری دانش‌آموزی در میدان شورا، برپایی ۲۵ غرفه فرهنگی، هنری، تبلیغی و رزمی، برگزاری نمایش «ملکه قارقارو» با محوریت ظلم‌ستیزی در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های برنامه‌های روز ملی استکبارستیزی در کرمان است.

انتهای پیام
captcha