همراه‌سازی افکار عمومی با جریان مقاومت و حماس وظیفه فعالان فرهنگی و دینی است
کد خبر: 4178924
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

همراه‌سازی افکار عمومی با جریان مقاومت و حماس وظیفه فعالان فرهنگی و دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همراه سازی افکار عمومی داخل ایران با جریان مقاومت و حماس وظیفه فعالان فرهنگی و دینی است.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، نهم آبان‌ماه، در نشست انجمن‌های اسلامی اردبیل با موضوع گرامیداشت شهدای غزه و شهدای امنیت و تجلیل از خدمتگزاران محرم و صفر در سخنانی با محکومیت جنایات رژیم اسرائیل و ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، در سخنانی انجمن‌های اسلامی را تاثیرگذارترین نهاد مردمی در حوزه دینی فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: انجمن‌های اسلامی می‌توانند با همکاری تبلیغات اسلامی در ارتقای بصیرت و آگاهی اقشار مختلف مردم نقش مهمی ایفا کند.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان اردبیل به مسائل اخیر در جنگ حق و باطل در مسائل اخیر فلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: وظیفه ما مردم ایران در جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه این است که افکار عمومی داخل ایران را با جریان مقاومت و حماس همراه ساخته و بر خلاف تصور غرب به دنیا نشان دهیم که مردم ایران مدافع حق و حققیت بوده و همراه پشتیبان مردم فلسطین هستند.

جعفرزاده راه اندازی پویش «حریفت منم» را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان در نبرد تمدنی عنوان کرد و افزود: شرکت ۷ میلیون نفر از مردم ایران در پویش «حریفت منم» نشانگر اعلام حمایت و آمادگی برای مقابله با اسرائیل در جنایات وحشیانه بر علیه مردم علی‌الخصوص زنان و کودکان بی دفاع غزه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از فعالان رسانه، روحانیون، فرهنگیان و گروه‌های تبلیغی و مجاهدان عرصه علمی و دینی خواست در سه اصل بصیرت افزایی، محتوا بخشی در رسانه و جهاد تبیین فعالانه عمل کنند.

 در ادامه دژبرد مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل در سخنانی از آمادگی اعضای این اتحادیه در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: ما همگی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در پویش حریفت منم شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha