توانمندی دانشجویان را در مطالبه‌گری ارتقا دهیم
کد خبر: 4178938
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی:

توانمندی دانشجویان را در مطالبه‌گری ارتقا دهیم

مرادی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی گفت: باید زمینه ارتقای توانمندی‌های دانشجویان در عرصه فن بیان، ارائه نظر، ایده و مطالبه‌گری درست را فراهم کنیم.

محسن مرادی، رئیس جهاد دانشگاهی مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محسن مرادی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوشنبه، ۸ آبان در اولین نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، برگزاری این مسابقات را بستری برای توسعه و تقویت گفتمان دانشجویی در جامعه عنوان کرد و گفت: مناظرات می‌تواند این بستر را فراهم کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی مراکز آموزش عالی شاهد تحقق گفتمان‌سازی در بستر دانشجویی باشیم و همچنین بتوان از این طریق، زمینه ارتقای توانمندی‌های دانشجویان در عرصه فن بیان، ارائه نظر، ایده و مطالبه‌گری درست را فراهم کرد.

مرادی در ادامه با تأکید بر لزوم تلاش برای حفظ کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات و حضور حداکثری دانشجویان در این دوره از مسابقات، گفت: باید تمامی تلاش خود را برای برگزاری مسابقاتی با کیفیت مناسب و شایسته به کار گیریم.

یادآور می‌شود، دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، آذرماه سال جاری به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha