نشست تبیینی و روشنگری در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4179119
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
به مناسبت ۱۳ آبان ماه؛

نشست تبیینی و روشنگری در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: «نشست تبیینی و روشنگری با موضوع سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار» در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار خواهد شد.

حمیده شهبازی مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، حمیده شهبازی، مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، نهم آبان‌ماه، از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت سیزده آبان ماه خبر داد و تصریح کرد: «نشست تبیینی و روشنگری با موضوع سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار» به همت سازمان دانشجویان ویژه اعضای جهاددانشگاهی در این نهاد انقلابی برگزار می‌گردد.

وی گفت: این نشست روز چهارشنبه، ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۱ در محل سالن شهید قاسم سلیمانی جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نشست با سخنرانی دکتر مرتضی ابراهیمی، عضو هیات علمی و رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، هدف از برگزاری این نشست را تقویت روحیه استکبار ستیزی عنوان کرد و افزود: در تقویم ایران روز سیزده آبان جزء آن دسته از مناسبت‌های پر افتخاری است که بزرگداشت آن به هر شکلی یک وظیفه و ضرورت ملی محسوب می‌شود.

شهبازی برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان «استکبار ستیزی» به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار و با هدف مطالعه نقطه نظرات مقام معظم رهبری را از برنامه‌های دیگر فرهنگی به همین مناسبت در جهاددانشگاهی عنوان کرد و افزود: حضور پررنگ اعضای جهاددانشگاهی در تجمع و راهپیمایی روز ۱۳ آبان یک‌صدا و هم‌زمان با هموطنان سراسر کشور از برنامه‌های دیگر این نهاد انقلابی است.

انتهای پیام
captcha