زنگ استکبارستیزی در مدارس مازندران نواخته می‌شود
کد خبر: 4179522
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
به مناسبت 13 آبان

زنگ استکبارستیزی در مدارس مازندران نواخته می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امسال طوفان الاتبیین را برای تشریح اهداف قیام ۱۳آبان بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را خواهیم داشت و زنگ استکبارستیزی نیز در مدارس استان نواخته می‌شود.

اصغری ولوجایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا مازندران، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری ولوجایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، دهم آبان در نشست خبری بزرگداشت  یوم الله ۱۳ آبان  روز ملی استکبارستیزی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی‌های حماس و مردم غزه و گرامیداشت یاد و نام شهدای جنایات اسرائیل کودک‌کش گفت: جنایات آمریکایی‌ها در ماجرای غزه به درستی نمایان شد. 

وی افزود: نظم نوین جهانی با نسل آرمانی شعار محوری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال است، با دستآوردهای انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی از تشکیل ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان و سایر شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: کارگروه رسانه با محوریت صدا وسیما، کارگروه دانش‌آموزی با محوریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲، کارگروه تولید محتوا با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه پشتیبانی با محوریت صمت، کارگروه اجرای آیین با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کارگروه مشارکت با محوریت سپاه کربلا برای بزرگداشت روز سیزده آبان برنامه‌ریزی خواهند داشت تا با همکاری سایر نهادها و سازمان و دستگاه‌های اجرایی استان در سراسر مازندران برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه روز ۱۳آبان در پنجمین هفته مقاومت مردم فلسطین راهپیمایی استکبارستیزی را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: راه‌پیمایی یوم الله ۱۳آبان از میدان ابن شهرآشوب ساری آغاز می‌شود و مراسم بزرگداشت این روز تاریخی با سخنرانی حجت‌الاسلام تویسرکانی، نماینده مقام معظم رهبری در هوا فضاسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوستان ولایت ساری ساعت ۱۰صبح برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: روز ۱۲آبان در ۵۷نمازجمعه‌های سراسر استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه به تبیین و تشریح اهداف قیام ۱۳آبان اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام اصغری ولوجایی از راه‌اندازی پویش‌های دنیای بدون تاریکی، دنیای بدون آمریکا، پویش حریفت منم و... برای بزرگداشت ۱۳آبان خبر داد و تاکید کرد: امسال طوفان الاتبیین را برای تشریح اهداف قیام ۱۳آبان بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را خواهیم داشت و زنگ استکبارستیزی نیز در مدارس استان نواخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha