خانواده‌های شهدا چراغ راه هدایت جامعه هستند
کد خبر: 4179531
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

خانواده‌های شهدا چراغ راه هدایت جامعه هستند

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: با توجه به لزوم تکریم خانواده‌های شهدا این در حالیست که آنان چراغ راه هدایت جامعه هستند.

سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت شهدای جهادگر سلامت استان که در محل مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‌ شهدا،اظهار کرد: خانواده‌های شهدا چراغ راه هدایت جامعه هستند.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: فلسطین در پهنه‌ای کوچک در فقر و محرومیت با الگو از مقاومت ایران سال‌های سال در برابر جنایت‌های اسرائیل ایستادگی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنگ فرهنگی دشمن اشاره کرد، افزود: دشمنان در جنگ رسانه‌ای که به راه انداخته‌اند جوانان را نشانه گرفته‌اند و به هر بهانه‌ای موضوع خاصی را در جامعه مطرح می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: باید در برابر هجمه‌های فرهنگ برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم چرا که دشمنان با امکانات و تجهیزات در بستر فضای مجازی و رسانه‌هایی که در اختیار دارند ارزش‌ها را نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن اینک توان مبارزه نظامی با ایران اسلامی را ندارند و باید مواظب جنگ ترکیبی آنان در رسانه‌هایشان باشیم، گفت: ایران اسلامی آنقدر توانمند و قدرتمند است که دشمنان از جنگ نظامی با آن می‌ترسند و حتی در جنگ اقتصادی نیز ما پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha