خون شهدای مظلوم غزه وجدان‌های بشری را بیدار کرد
کد خبر: 4179550
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
رئیس‌جمهور:

خون شهدای مظلوم غزه وجدان‌های بشری را بیدار کرد

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه امروز خون شهدای مظلوم غزه بیدارگر وجدان‌های بشری شده است، گفت: تردید نداریم که در نبرد ایمان و استکبار قطعاً ایمان پیروز خواهد شد.

دیدار رییسی با خانواده شهدای کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شامگاه گذشته، 11 آبان در ادامه برنامه‌های روز اول سفر استانی دولت مردمی به استان کردستان با جمعی از خانواده‌ شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و نام همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین شهدای مظلوم جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، آرامش، امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهیدان و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور دانست و افزود: امروز در سایه این امنیت و همچنین وحدت شیعه و سنی در کردستان، مردم این استان به کردستان پیشرفته فکر می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


رئیسی در ادامه با اشاره به رشد و بالندگی استان کردستان در تولید، علم و فرهنگ گفت: دشمنان و بدخواهان که این رشد و بالندگی کردستان را برنتابیدند، با توطئه‌گری و فتنه‌انگیزی در اغتشاشات سال گذشته امنیت و وحدت استان را نشانه رفتند، اما مردم ولایت‌مدار کردستان با همدلی و همگرایی بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی خانواده معظم شهدا را پرچم‌های برافراشته ایثار و شهادت در جای‌جای کشور توصیف و بر ضرورت انتقال پیام شهدا به عصرها و نسل‌ها به‌ویژه نسل جوان کشور تأکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات فجیع و هولناک رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و یادآور شد: امروز خون شهدای مظلوم غزه بیدارگر وجدان‌های بشری شده و مهر تأییدی بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حقانیت مردم مظلوم فلسطین و جنایتکاری رژیم غاصب صهیونیستی است، ما تردید نداریم که در این نبرد ایمان و استکبار قطعاً ایمان پیروز خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ پیش از سخنان رئیس‌جمهور فرزند یکی از شهدای پیشمرگ مسلمان استان کردستان و همسر شهید بروجردی از فرماندهان فاتح این استان در دوران دفاع مقدس دقایقی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha