معیارهای دوگانه حقوق بشر در جنگ غزه فاش شد
کد خبر: 4179604
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
امام‌ جمعه مهاباد:

معیارهای دوگانه حقوق بشر در جنگ غزه فاش شد

ماموستا امامی گفت: معیارهای دوگانه حقوق بشر در وقایع مختلف از جمله جنگ‌های غزه و اوکراین برای جهانیان بر ملا شده است.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی،  ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد ۱۲ آبان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: معیارهای دوگانه آزادی بیان استکبار جهانی در وقایع مختلف از جمله جنگ‌های غزه و اوکراین برای جهانیان برملا شده است.

وی افزود: زمانی که به قرآن کریم به بهانه آزادی بیان توهین می‌شد، رسانه‌های غربی هیچ واکنش منفی در این خصوص نداشتند درحالی که همان فرد توهین کننده که پرچم مظلوم فلسطین را برافراشته بود، از صحنه رسانه حذف شد.

امام‌ جمعه مهاباد اضافه کرد: رفتارهای دوگانه استکبار جهانی در امر آزادی بیان طی کمتر از یک ماه گذشته با کشتار تعداد قابل توجه خبرنگاران در نوار غزه و محروم و اخراج شدن صدها خبرنگار که کوچک ترین حمایتی از مردم مظلوم فلسطین داشتند، چهره واقعی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه جنگ غزه و اسرائیل ریشه در تاریخ و جنگ علیه حق و ناحق است، ادامه داد: برای دولتمردان کشورهای اسلامی جای تاسف است که علیه جنایت رژیم صهیونیستی به صورت متحد واکنش نشان نمی دهند و این درحالی است که کشورهای بولیوی، شیلی و کلمبیا در آمریکا جنوبی روابط دیپلماتیک خود را با رژیم غاصب صهیونیستی قطع کردند.

ماموستا امامی مشروعیت سازمان ملل را فاقد اعتبار دانست و اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ کشور جهان رأی به آتش بس در نوار غزه دادند ولی با یک رای استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، همه آنها وتو شد.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان گفت: افتتاح مسیر ریلی همدان-سنندج، افتتاح فرودگاه سقز و از همه مهمتر بازگشایی ۲ مرز تجاری موجب بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی منطقه خواهد شد که امیدواریم این اتفاق در مرزهای منطقه آذربایجان غربی نیز در راستای رونق اقتصادی اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha