آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان در البرز
کد خبر: 4179678
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان در البرز

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از اعلام فراخوان ثبت‌نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان خبر داد.

سیعد قاسمی جیردهی، معاون فرهنگی جهادددانشگاهی البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از استان البرز، از آغاز ثبت‌نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آذرماه سال‌ جاری به همت سازمان دانشجویان البرز برگزار می‌شود.

وی گفت: دانشجویان علاقه‌مند به نقد و مناظره می‌توانند در قالب گروه‌های چهار نفره، جهت ثبت‌نام به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مراجعه کنند.

این مسئول توضیح داد: علاوه بر راه‌های مذکور علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به بخش ثبت‌نام در تارنمای مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی به نشانی www.isdc.ir مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مرحله استانی(دانشگاهی) مسابقات ملی مناظره دانشجویان، چهارم آذرماه سال جاری تعیین شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از دانشگاه‌های سراسر استان از ۱۸ تا ۲۲ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، آموزش مسائل و مطالب علمی به‌صورت جذاب و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند است.

انتهای پیام
captcha