تسخیر لانه جاسوسی و پایان نعره مستانه استکبار
کد خبر: 4179809
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
حجت‌الاسلام سعدی مطرح کرد:

تسخیر لانه جاسوسی و پایان نعره مستانه استکبار

رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه گفت: سفارت آمریکا خانه امن استکبار برای توطئه‌پردازی و جاسوسی بود که در آن علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی نعره مستانه سر می‌دادند و به دنبال بازگرداندن آب رفته به جوی بودند که با تسخیرش این نعره مستانه به پایان رسید.

حجت الاسلام سعدی

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید سعدی، رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه در گفت‌‎وگو با ایکنا، درباره یوم‎‌الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار گفت: یوم‌الله 13 آبان یکی از سه موقفی است که در جریان انقلاب اسلامی رخ داد؛ در یک جا انقلاب اسلامی بسیار مظلوم و تنها بوده و استکبار جهانی و طاغوت‌های جهان به خودشان جرئت دادند که رهبر کبیر انقلاب اسلامی را مظلومانه دستگیر و از قم به تهران منتقل کنند و از تهران هم به تبعیدی که چندین سال تا 1357 به طول انجامید.

وی افزود: در اینجا امام راحل رهبر جریان حق و استکبارستیز بودند؛ جریانی که می‌خواست عدالت و بشریت را به ترجمان بگذارد اما استکبار، ایشان را مظلومانه و به تنهایی به ورسای ترکیه، نجف و نوفل لوشاتو تبعید می‌کند. در این بازه زمانی جریان حق بسیار ضعیف بود و به ظاهر استبکار نعره مستانه می‌زد و پیروزمندانه خودش را مطرح می‌کرد.

رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: بعد از مدتی مردم متوجه می‌شوند، ظلم‌ها را می‌فهمند و مقابل استکبار و نمایندگان استکبار و طاغوت منطقه قد علم می‌‎کنند و کار طوری پیش می‌رود که حتی نسل‌های بعدی هم وارد عرصه می‌شوند، ولی رژیم طاغوت دانشجویان و دانش‌آموزان را در دانشگاه تهران به خاک و خون می‌کشاند و این روز به‌عنوان یک روز سیاه برای استکبار و یک روز درخشان برای پایمردی ملت ایران در تاریخ به ثبت می‌رسد.

ناامن کردن خانه امن استکبار

سعدی اضافه کرد: یک سال از آن روز نگذشته بود که استکبار درون خانه‌های امنش مورد هجوم قرار گرفت؛ مکانی که در آنجا به اسم فعالیت‌های دیپلماتیک و به نام سفارت مشغول جاسوسی و توطئه بود تا آب رفته را به جوی بازگرداند ولی مردم ایستادگی کردند و دانشجویان به عنوان قشر روشنفکر و قشر پیشرو و استکبارستیز و اسلام‌خواه وارد صحنه می‌شوند و به نام انقلاب و به نام اسلام و با پشتیبانی اقشار مختلف ملت وارد می‌شوند و لانه جاسوسی را فتح می‌کنند.

وی با بیان اینکه سه جریان مذکور تنها نمایش کوچکی از کل جریان انقلاب اسلامی است، گفت: به عبارتی از یک نقطه به ظاهر ضعیف آغاز می‌شود و به نقطه‌ای می‌رسد که استبکار را در خانه‌های امنش و نیز ظلم و ستم را مورد هجوم قرار می‌دهد و تمامیت آنها را به خطر می‌‎اندازد.

رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به تحولات اخیر غزه بیان کرد: یک زمانی استبکار با وعده بالفور و توسل به افکار تئودور هرتسل یک غده سرطانی را در منطقه بنیانگذاری کرد و کشوری جعلی به‌نام اسرائیل را به وجود آورد. در آن زمان کسی خطر تأسیس اسرائیل را بجد احساس نمی‌کرد و به همین دلیل تعدادی از زمین‌ها را به ظاهر خریداری ولی بیشتر از آن را تصرف کردند و در جنگ‌های مختلف اعم از 6 روزه و رمضان مرتب به سرزمین‌های خود افزودند و بعد از آن هم با ادامه شهرک‌سازی‌ها با وجود منع از سوی سازمان‌های جهانی، و تغییر پایتخت و امثال آن کار را به اینجا رساندند که حتی در کنار دیوارهای حائل دست به شهرک‌سازی زدند.

استکبار مستأصل شده است

سعدی یادآور شد: پس از مدتی مقاومت‌ها شروع شد و گروه‌های مختلف به وجود آمدند و روش‌های گوناگون آزمایش شدند و نتیجه‌اش می‌شود اینکه امروزه استکبار به نقطه‌ای می‌رسد که از سر استیصال و درماندگی مرتب کودک‌کشی کند.

وی بیان کرد: باید توجه داشت؛ کودک‌کشی و کشتار جوانان مقدمه سقوط شاه شد و در اینجا هم کودک‌کشی مقدمه‌ای برای سقوط رژیم صهیونیستی است. امروز رژیم اشغالگر قدس که زمانی خودش را حاکم نیل تا فرات می‌دانست به وضعیتی دچار شده که پشت دیوارهای حائل هم امنیت ندارد و فکر می‌کند با عربده‌کشی و کودک‌کشی می‌تواند هیمنه و اعتباری برای خودش کسب کند ولی اتفاقات اخیر نشان داد که از خانه عنکبوت هم سست‌ترند و این مقدمه‌ای برای سقوط آن‌هاست.

انتهای پیام
captcha