راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4179835
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در یاسوج برگزار شد

راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه با حضور پرشکوه مردم و مسئولان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در یاسوج برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه

 به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 13 آبان‌ماه در آئین گرامی‌داشت ۱۳ آبان‌ماه در جمع راهپیمایان، اظهار کرد: سال ۱۳۴۳ سخنان کوبنده و تاریخی حضرت امام (ره) موجب شد تا رژیم پهلوی تصمیم به تبعید ایشان بگیرد و حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه تبعید شد.

وی افزود: به شهادت رسیدن دانش‌آموزان پیرو خط امام و همچنین تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۷ و ۵۸ موجب شد تا ۱۳ آبان یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این روز بیانگر ظلم و بیدادی است که استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران آغاز کرد، اضافه کرد: ظلم و ستم استکبار جهانی در حق ملت ایران و سایر کشور‌های مسلمان ادامه دارد که می‌طلبد همه مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راستای تقویت روحیه ظلم ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آگاه شوند.

احمدزاده با بیان اینکه دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد کردند، تصریح کرد: اسرایل و آمریکای جنایتکار در کشور فلسطین بدترین جنایات علیه بشریت را انجام داده است در حالی که دم از حقوق بشر می زند.حضور امروز مردم نشان از آن دارد که با استکبار مبارزه می‌کنند و در مقابل ظلم ایستاده‌اند.

همچنین، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در این مراسم، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی به پیکره ارتش اسرائیل وارد کرد.این عملیات بزرگ در ۷۵ سال گذشته بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه این شکست شکل گرفته برای رژیم صهیونیستی قابل جبران نیست، افزود: نیروهای اسرائیل مرد میدان نبرد و مبارزه نیستند و با قساوت مردم را بمباران می‌کنند.حمله به آمبولانس‌ها، مدارس و خانه‌های مردم کاری است که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد و به چیزی پایبند نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: این جنایت با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای غربی شکل گرفته، اما مردم در همان کشورها نیز هوشیار شدند و قطع روابط برخی کشورهای آمریکای لاتین را با رژیم صهیونیستی شاهدیم.

حسینی با اشاره به بمباران مردم غزه با بمب‌های یک تنی، اظهار کرد: مردم توسط مدعیان حقوق بشر قتل عام شدند.مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است، قدرت استکبار پوشالی است و با همت آزادگان جهان شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

وی با اشاره به خنجرهای دشمنان به جهان اسلام، گفت: ترور دانشمندان ما و به آشوب کشیدن کشور طی سال گذشته با تکیه بر مزدوران از جمله اقدامات استکبار است.مردم ما بیدار و بصیر پای انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha