طوفان‌الاقصی؛ فتح‌الفتوحی که شیرازه اسرائیل را به هم ریخت
کد خبر: 4179900
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

طوفان‌الاقصی؛ فتح‌الفتوحی که شیرازه اسرائیل را به هم ریخت

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: طوفان‌الاقصی به عنوان فتح‌الفتوح شیرازه اسرائیل را از هم جدا کرد، اگر امروز می‌بینیم کودکان و زنان در غزه به شهادت می‌رسند به خاطر ضعف اسرائیل است.

علی حسنی رزمنده دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از همدان، علی حسنی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس امروز شنبه 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان 13 آبان در ملایر این روز را مصادف با سه رویداد مهم شامل تبعید امام راحل در سال 1343، کشتار دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 58 دانست و اظهار کرد: با پیروزی  انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها اعلام کردند که این پیروزی به منافع آنها صدمه زده است.

وی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان این نظام به هر نحو ممکن به دنبال براندازی و فروپاشی انقلاب بودند و در بسیاری از مواقع خود مستقیم وارد شدند و در بسیاری از مواقع نیز توسط معاندین علیه انقلاب  دشمنی‌های خود را بروز دادند.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با گریزی به اقدمات آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های متمادی گفت: این اقدامات از حمله طبس گرفته تا جنگ هشت ساله علیه کشورمان توسط بعثی‌ها با حمایت آمریکا بود و بعد از ناموفق شدن در این  برنامه‌ها به دنبال فروپاشی نظام از درون افتادند.

وی اضافه کرد: برنامه بعدی آنها راه اندازی فتنه‌هایی چون فتنه 88، فتنه 98 و اغتشاشات سال گذشته علیه امنیت این کشور بود که هیچ کدام از نقشه‌های آنها به نتیجه نرسید.

حسنی با اشاره به قدرت امروز حزب‌الله و نیروی مقاومت در برابر  اسرائیل گفت: حزب‌الله طی چند عملیات و جنگ‌های 33 روزه و... ثابت کرد که می‌تواند در برابر قدرت پوشالین اسرائیل بایستد، امروز حماس نیز موفقیت‌های بزرگی داشته و با پیروزی انقلاب اسلامی انتفاضه سنگ تبدیل به انتفاضه موشک شد.

وی با بیان اینکه باید بدانیم که مدار جهان بر نظم آمریکا از بین رفته و جهان در حال تحول اساسی است،وگفت: یکی از  سیاستمدران خارجی نیز در تحلیلی گفته بود که جهان در یک پیچ تاریخی است که تابلوهای آن را رهبران ایران تنظیم و مرتب کردند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه اسرائیل راهی جز تسلیم و نابودی ندارد و طوفان‌الاقصی این نابودی را رقم زده و انشاالله تا نابودی اسرائیل پیش خواهد رفت، با گریزی به اشغال 75 ساله فلسطین توسط رژیم اسرائیل، گفت: امروز حماس در بسیاری از عملیات‌ها پیروز بوده و در طوفان‌الاقصی به عنوان فتح الفتوح شیرازه اسرائیل از هم پاشیده و قدرت دفاعی ندارند و اگر امروز می‌بینیم که کودکان و زنان در غزه به شهادت می‌رسند به خاطر ضعف اسرائیل است.

وی اضافه کرد: شیرازه دفاعی اسرائیل از هم پاشیده و امروز آمریکایی‌ها عرصه نبرد را در دست گرفتند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و سید حسن نصر‌الله نیز در سخنرانی اخیر خود گفت طوفان الاقصی آغازی برای پایان اسرائیل است.

حسنی با تأکید بر دستاوردهای طوفان‌الاقصی گفت: این طوفان با وجود همه سیستم‌های دفاعی هوشمند که اسرئیل داشت ضعف اسرائیل را به رخ جهانیان کشید چراکه هیمنه اطلاعاتی، نظامی و امنیتی آنها از هم پاشیده شده و انشالله قبل از 25 سال به نابودی خواهد رسید و به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

این رزمنده دفاع مقدس همچنین با اشاره به اینکه خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت و رهبری ایران در حال شکل گیری است، یادآور شد: ملت ایران همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و حمایت‌های خود را دارد و در صورت نیاز آمادگی حضور فیزیکی را نیز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد، پیروزی حماس حتمی است و اتفاق خواهد افتاد، همان‌طور که رهبری فرمودند خدا با مسلمانان است و انشالله این رژیم به زودی نابود خواهد شد.

انتهای پیام
captcha