ایران به برکت وجود نخبگان وزارت دفاع در اوج اقتدار قرار دارد
کد خبر: 4179931
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

ایران به برکت وجود نخبگان وزارت دفاع در اوج اقتدار قرار دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و این به برکت وجود نخبگان و دانشمندان انقلابی در وزارت دفاع رقم خورده است به نحوی که دشمن یارای مقابله با ما را ندارد.

راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه اظهار کرد: امروز در این تجمع و راهپیمایی بزرگ آمدیم تا از مستکبران و زورگویان بیزاری جوییم و از ملت مظلوم غزه و فسلطین حمایت کنیم. 

وی افزود: همه دنیا بدانند که ایران اسلامی ظالم نبوده و زیر بار ظلم نیز نمی‌رود و طبق فرموده قرآن از حق مظلومان دفاع می‌کند و مسلمانان باید مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی کنند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاجانپور بیان کرد: آمریکا هم در ایران و بسیاری از کشورهای جهان جنایت‌هایی برای سلطه بر آن سرزمین‌ها انجام داده و ماهیت این رژیم جنایتکاری و آدم کشی است. 

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار هستند و این به برکت وجود نخبگان و دانشمندان انقلابی در وزارت دفاع رقم خورده است به نحوی که دشمن یارای مقابله با ما را ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به نقطه‌ای رسیده است که اگر دشمنان غلط اضافی کنند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد. 

وی گفت: امروز ۱۳ آبان روز آزمون است ما اجازه ظلم و آدم‌کشی به رژیم خونخوار صهیونیست نمی‌دهیم و مسلمانان جهان نیز وظیفه حمایت از مردم مظلوم غزه را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha