نشست علمی بین‌المللی «طوفان‌ الاقصی و آینده فلسطین» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4179997
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

نشست علمی بین‌المللی «طوفان‌ الاقصی و آینده فلسطین» در قم برگزار می‌شود

نشست علمی بین‌المللی «طوفان‌ الاقصی و آینده فلسطین» سه‌شنبه، ۱۶ آبان‌ماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

نشست علمی بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و آینده فلسطین»به گزارش ایکنا از قم، نشست علمی بین‌المللی «طوفان‌ الاقصی و آینده فلسطین» سه‌شنبه، ۱۶ آبان‎ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

محمدرضا دهشیری، استاد و رئیس دانشکده روابط بین‌الملل وزارت خارجه با عنوان «علل و پیامد‌های طوفان الاقصی»؛ محمدحسن ضیایی‌فر، رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی با عنوان «تکاپوی جامعه مدنی جهانی برای فلسطین در میانه ساختار ناعادلانه بین‌المللی» جان فیلپوت (John Philpot)، حقوقدان بین‌المللی کیفری از کانادا با عنوان «امکان‌سنجی پیگرد کیفری جنایتکاران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین» ارائه مطلب می‌کنند.

در این نشست همچنین مسعود معینی‌پور، استادیار دانشگاه باقرالعلوم(ع) و معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص «بررسی ابعاد و پیامد‌های ادراکی و شناختی طوفان الاقصی» و تیمور رحمان (Taimur Rahman)، عضو هیئت علمی دانشگاه لومز پاکستان با عنوان «نگاهی به وقایع غزه از منظر موازین حقوق بشر» و محمد شجاعیان، دانشیار و مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در خصوص «افول دولت اسرائیل؛ رویکردی قرآنی» سخنرانی می‌کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://www.skyroom.online/ch/rihu/alaqsa در این نشست شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha