بنیان رژیم غاصب اسرائیل به زودی نابود می‌شود
کد خبر: 4180080
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
استاندار خراسان شمالی؛

بنیان رژیم غاصب اسرائیل به زودی نابود می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: امیدواریم به زودی شاهد در هم شکستن بنیان رژیم غاصب و محاکمه جنایت کاران جهان باشیم.

محمدرضا استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی امروز 14 آبان ماه سال جاری در تجمع اعتراضی خبرنگاران استان نسبت به جنایات جنگی و ضد بشری رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مناطق مسکونی، غیر نظامیان، امدادگران و خبرنگاران، که در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: امروز خبرنگاران با مسولیت و متعهد خراسان‌شمالی به دو دلیل، مظلوميت مردم غزه و جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی علیه این مردم و شکستن تمام پیمان‌های بین‌المللی اعتراض خود را اعلام کردند.

وی افزود: خبرنگاران با این احساس مسولیت گرد هم آمده‌ و جنایات این رژیم را محکوم کردند و ما هم با حمایت از درخواست خبرنگاران، شکایات و صدای این قشر را به مجامع بین المللی خواهیم رساند.

حسین‌نژاد گفت: روزی تاریخ گواهی خواهد داد که مردم جمهوری اسلامی ایران از تمام اقشار، این احساس مسولیت و همدردی و حمایت را از مردم مظلوم فلسطین داشتند و به صورت شاخص امروز خبرنگاران متعهد خراسان‌شمالی این پیام را رساندند.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد در هم شکستن بنیان رژیم غاصب و محاکمه جنایت کاران جهان خواهیم بود.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی نیز از این احساس مسولیت و این همدردی و همدلی خبرنگاران استان با مردم مظلوم غزه تقدیر کرد، گفت: پیگیر این درخواست و اقدام خدا پسندانه خبرنگاران خواهیم بود.

وی افزود: امروزه یک بصیرت جهانی اتفاق افتاده است و هر روز شاهد اعتراض مردم در سراسر کشورها علیه جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

یادآوری می‌شود امروز ۱۴ آبان خبرنگاران خراسان‌شمالی با حضور در محل استانداری، رژیم صهیونیستی را برای نقض حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه و کشتار غیر نظامیان، امدادگران و به ویژه کشتار ۴۶ خبرنگار بی گناه، در محل استانداری حضور یافته و نامه اعتراضی خود برای ارائه به مجامع و سازمان‌های بین المللی تقدیم استاندار کردند.

  

انتهای پیام
captcha