آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4180201
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالیالهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه فراخوان دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان منتشر شده است، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ گفت‌وگو براساس دلایل مستحکم و علمی در بین نسل جوان است.

وی اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در مسابقات مناظره باید تیم‌های چهار نفره تشکیل دهند و پس از قرعه کشی تیم‌ها، موضوعات هر تیم برای انجام مناظره اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این مسابقه تا ۳۰ آبان ماه سال جاری است، افزود: به تیم های اول  تا سوم این مسابقات به ترتیب 10،15،20 میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های برگزیده نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت، ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در مناظرات می‌توانند با شماره‌های 05832729371 و 09158866224تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha