تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است
کد خبر: 4180224
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
فرماندار ویژه زابل:

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است

ملاشاهی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران اسوه صبر و الگویی بی‌بدیل برای جامعه ما هستند، گفت: باید با توجه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردان از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌ها باشیم.

شورای مشورتی ایثارگران زابل

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان زابل، یک‌شنبه، 14آبان‌ علیرضا ملاشاهی، معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل در اولین نشست مسئولین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای منطقه سیستان، گفت: شهیدان با نثار با نثار جان شیرین خود در راه خدا به دعوت حق لبیک گفته و به دیدار معبود شتافتند.

وی ادامه داد: اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف در دنیا، مرهون از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگانی است که جانانه در ۸ سال دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادند و به احدی اجازه دست‌اندازی به حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را ندادند.

معاون‌ استاندار و فرماندار ویژه زابل با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا، جانبازان و ایثارگران در پیروزی و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران، دیدار با خانواده‌ شهدا را در شناسایی و احصای مشکلات آن‌ها امری ضروری دانست و خواستار استمرار این دیدارها از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شد.

ملاشاهی با بیان این‌که امنیت امروز ما مدیون خون شهداست، افزود: خانواده شهدا و ایثارگران اسوه صبر و الگویی بی‌بدیل برای جامعه ما هستند، باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و توجه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردان از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

انتهای پیام
captcha