آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پارس آرا + فیلم
کد خبر: 4180482
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پارس آرا + فیلم

علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره پارس آرا تا ۲۰ آبان، فرصت دارند آثار خود را به نشانی https://parsara.net ارسال کنند.

به گزارش ایکنا، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور با مشارکت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، شبکه پویا، وزارت ارشاد، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری نخستین جشنواره پارس‌آرا را با هدف شخصیت‌‌پردازی برای انیمیشن‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی برگزار می‌کند. علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره پارس آرا تا ۲۰ آبان فرصت دارند آثار خود را به نشانی https://parsara.net ارسال کنند.

در این رویداد ملی، استعدادهای هنرمندان ایرانی در حوزه شخصیت‌‌پردازی مبتنی بر ظرفیت‌های غنی فرهنگی و تمدنی ایرانی - اسلامی مورد داوری قرار می‌گیرد و علاوه بر این سکوهای نمایش خانگی، شخصیت‌های خلق شده توسط هنرمندان کشورمان را بررسی و برای استفاده در تولیدات نمایشی خود ارزیابی می‌کنند.

جایزه برترین طرح شخصیت، اهدای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به همراه تندیس روزبه از سوی دبیرخانه جشنواره و اهدای یک سکه بهار آزادی همراه با لوح تقدیر به تمام نفرات برگزیده است.

انتهای پیام
captcha