برگزاری محافل انس با قرآن در دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی
کد خبر: 4180533
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
با همکاری ایکنا کرمانشاه:

برگزاری محافل انس با قرآن در دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی

مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس جهادکشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری محافل انس با قرآن در این دفتر با همکاری خبرگزاری ایکنا خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن در دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، جلسه شورای فرهنگی پردیس کشاورزی دانشگاه رازی با حضور اعضای این شورا صبح امروز ۱۶ آبان برگزار شد و در این جلسه غلامرضا امیری پریان، مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس جهادکشاورزی دانشگاه رازی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و علمی این دفتر، اظهار کرد: در مسیر اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به سمت کیفی‌سازی این برنامه‌ها حرکت کنیم و در دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی این موضوع در دستور کار به صورت جدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی از محور‌های این جلسه، افزود: در این جلسه شورای فرهنگی که یکی از محور‌های آن بررسی رفتار‌های هنجارشکنانه دانشجویان است و در این راستا باید کار‌های فرهنگی مناسبی به منظور آشنایی دانشجویان با ضوابط و مقررات دانشگاهی به ویژه منشور اخلاقی دانشجویان به خصوص در بحث پوشش خانم‌ها و آقایان در محیط دانشگاه به عنوان محیط علمی و اخلاقی انجام گیرد.

مسئول دفتر جهاددانشگاهی پردیس جهادکشاورزی دانشگاه رازی افزود: خوشبختانه شورای فرهنگی دانشگاه توانسته در عرصه فرهنگی گام‌های خوبی بردارد و در این مسیر در هر جلسه شورای فرهنگی به بررسی مباحث متفاوت و در عین حال مرتبط با موضوعات دانشگاهی بپردازد.

امیری پریان در ادامه به برگزاری محافل انس با قرآن در دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی با همکاری خبرگزاری ایکنا کرمانشاه اشاره کرد و گفت: همه هفته و با محوریت دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه رازی با همکاری خبرگزاری ایکنا کرمانشاه محافل انس با قرآن ویژه دانشجویان این دانشکده درحال برگزار شدن است.

وی به تصویب اجرای برنامه‌های دهه اول شهادت حضرت زهرا(س) در پردیس دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی اشاره کرد و افزود: بیرق عزای فاطمی همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دانشگاه رازی برپا می‌شود و برنامه‌ها اجرایی در دانشکده در این ایام در جلسات بعدی شورا مطرح خواهد شد.

امیری پریان در پایان به موضوع آماده‌سازی کارگروه‌های علمی برای تشکیل برنامه‌های علمی پژوهشی جهاددانشگاهی به محوریت دفتر جهاددانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی اشاره و بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha