نشست «استکبارستیزی در قرآن و روایات» برگزار می‌شود
کد خبر: 4180536
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

نشست «استکبارستیزی در قرآن و روایات» برگزار می‌شود

ششمین نشست گفتگومحور «استکبارستیزی در قرآن و روایات» ویژه نوجوانان، در راستای برگزاری سلسله جلسات «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، در راستای برگزاری سلسله جلسات «بچه‌های رستا» ششمین نشست گفتگومحور ویژه نوجوانان با موضوع «استکبارستیزی در قرآن و روایات» در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

تشریح و تبیین توصیه‌های قرآنی مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی، شیوه‌های مبارزه با ظلم، معرفی الگوهای قرآنی و بررسی حادثه 13 آبان و روز دانش‌آموز، طوفان‌الاقصی و پس لرزه‌های آن، تبیین جنایات صهیونیست در غزه و پاسخ به سؤالات از جمله مواردی است که طی این جلسه به آن پرداخته خواهد شد.

این نشست با عنوان «به فرداها نگاه‌کن» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم آجورلو، ناظر و کارشناس نشست، پنجشنبه، 18 آبان با حضور نوجوانان پسر 13 تا 17 سال کانون رأیةالزهرا(س) از ساعت 14 تا 17 در سالن حبل‌المتین فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۷۷۵۱۴۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha