برگزاری رویداد دانش‌آموزی «با این ستاره‌ها» در یزد + عکس
کد خبر: 4180837
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

برگزاری رویداد دانش‌آموزی «با این ستاره‌ها» در یزد + عکس

رویداد دانش‌آموزی «با این ستاره‌ها» به منظور پیوند هرچه‌ بیشتر دانش‌آموزان یزدی با آرمان‌های شهدا به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد برگزار شد.

برگزاری رویداد دانش‌آموزی «با این ستاره‌ها» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، رویداد دانش‌آموزی «با این ستاره‌ها» به منظور پیوند هرچه‌ بیشتر دانش‌آموزان یزدی با آرمان‌های شهدا به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد برگزار شد.

فاطمه‌سادات زارعی، مسئول برگزاری رویداد دانش‌آموزی «با این ستاره‌ها»، هدف از این رویداد را بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط بین نوجوانان امروز با شهدای نوجوان بیان کرد و گفت: با توجه به نیاز الگوسازی برای نوجوانان، این رویداد برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: با نظر به بیان مقام معظم رهبری که در رابطه با شهدای گرانقدر فرمودند: «با این ستاره‌ها می‌توان راه را پیدا کرد»، بر آن شدیم این رویداد دانش‌آموزی را با عنوان «با این ستاره‌ها...» برگزار کنیم تا در قالب برنامه‌های مختلف، پیوندی میان نسل امروز با ستاره‌های درخشان طریق هدایت ایجاد کرده باشیم.  

زارعی برگزاری نشستی با موضوع حکومت اسلامی و تکلیف دانش‌آموزان در عصر حاضر در راستای تحقق تمدن اسلامی و ظهور با حضور مرتضایی‌راد مسئول حسینیه هنر یزد در محل امامزاده سیدنصرالله(ع) را یادآور شد و گفت: در این رویداد 44 نفر از دانش‌آموزان دختر 9 الی 17 سال در قالب 10 گروه 5 نفره، راهی منازل شهدا شدند و با جمعی از مادران شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس یزد دیدار و با شهدای نوجوان، آن بزرگمردان کوچک و تربیت‌یافتگان مکتب ولایت تجدید عهد کردند.

انتهای پیام
captcha