برگزاری همایش «اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری» در دانشگاه تبریز
کد خبر: 4181600
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

برگزاری همایش «اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری» در دانشگاه تبریز

همایش «بررسی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب» به همت جامعه المصطفی العالمیه و نمایندگان آنها در استان آذربایجان‌شرقی، اردیبهشت‌ماه سال آینده در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، همایش «بررسی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب» به همت جامعه المصطفی العالمیه و نمایندگان آنها در استان آذربایجان‌شرقی، اردیبهشت‌ماه سال آینده در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز در جلسه هماهنگی این همایش گفت: پرداختن به این موضوع از وظایف مهم دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی و تحقیقاتی است و امیدواریم در این خصوص با توجه به ظرفیت و توانمیدی‌های دانشگاه‌ها، آثار ارزنده و ارزشمندی به عموم جامعه ارایه شود.

حجت‌الاسلام رسول خضرلو، رئیس جامعه المصطفی العالمیه و دبیر این همایش نیز با بیان اینکه این همایش به صورت بین‌المللی و با مشارکت اندیشمندان و محققان کشورهای منطقه قفقاز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مقالات و پوسترهای این همایش از طرف دانشگاهیان و صاحب نظران این حوزه واصل و دانشگاه تبریز از ظرفیت‌های اعضای هیئت علمی که در این حوزه صاحب نظر هستند استفاده خواهد کرد و مقالات این اساتید به همایش فرستاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha