اجلاس مجمع عالی بسیج در شاهین‌دژ برگزار شد
کد خبر: 4181889
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

اجلاس مجمع عالی بسیج در شاهین‌دژ برگزار شد

اجلاس مجمع عالی بسیج با حضور مسئولان و بسیجیان در سالن اجتماعات شهید راثی شاهین‌دژ برگزار شد.

اجلاس مجمع عالی بسیج در شاهین‌دژ برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سید محمود صفری، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز 23 آبان در مجمع عالی بسیج این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید راثی شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: مطالبه‌گری یکی از مسئولیت‌های خطیر بسیج است که در این زمینه باید با جدیت گام بردارد.

وی با بیان اینکه باید به بسیج اقشار نگاه کیفی داشت، افزود: باید طرح‌ها و ایده‌های بسیجیان در قالب ویژه‌نامه تهیه شده و اجرای آنها با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در دستور کار قرار گیرد.

صفری افزود: شجره طیبه بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر، مستمر و فعال داشته و همواره در تمام فراز و نشیب‌ها برای رفع مشکلات و کمک به آحاد جامعه حاضر و در صحنه بوده است.

این مسئول مطالبه‌گری از مسئولین را یکی از رسالت‌های عظیم مجمع بسیج بیان کرد و افزود: در برهه کنونی بسیج در قالب هیأت‌های اندیشه‌ورز با بهره‌گیری از توانایی‌های نخبگان بسیجی در کنار و همراه مسئولان نظام مقدس اسلامی و دولت مردان بوده و برای رفع مشکلات و معضلات جامعه گام بر می‌دارد.

صفری با اشاره به فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه اظهار داشت: از دیگر اهداف مجامع بسیجیان امیدآفرینی، افزایش رضایتمندی مردم و کمک به دستگاه‌های اجرایی است.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه شهدای آذربایجان غربی به مشکلات ملت فلسطین در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر سکوت اختیار کرده‌اند که جز این نیز انتظار نبود ولی عملیات مقتدرانه طوفان‌الاقصی نشان داد که شکست‌ناپذیری صهیونیست افسانه است.

انتهای پیام
captcha