امروز کشورهای اسلامی از ایران الگوبرداری می‌کنند
کد خبر: 4181930
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

امروز کشورهای اسلامی از ایران الگوبرداری می‌کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان با بیان اینکه امروز تمام کشورهای اسلامی از شهدا و امام شهدای ایران اسلامی الگوبرداری می‌کنند، گفت: خانواده شهدا مایه برکت هستند و ما هرچه داریم از خانواده شهداست.

دیدار حجت الاسلام علیزاده مدیر کل اوقاف سمنان با خانواده شهدا و جانبازسمنانی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل این اداره، عصر روز گذشته، 23 آبان در دیدار با خانواده شهید حسین میرحاج با بیان اینکه هر کاری که امروز در کشور اتفاق می‌افتد، بستر آن را شهدا آماده کرده‌اند، گفت: اگر امروز نظام مقتدر است همه از برکت خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهدا از زمان جلوتر هستند؛ زیرا برگزیدگان خدا، نخبگان فکری، نخبگان مذهبی و نخبگان علمی واقعی هستند، اظهار کرد: خادمی شهدا افتخار ماست زیرا وقتی زندگینامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی،ی انقلاب، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم را بررسی می‌کنیم می‌بینیم این‌ها واقعاً برگزیده‌اند.

مدیرکل اوقاف سمنان ادامه داد: امروز تمام کشورهای اسلامی از شهدا و امام شهدا الگوبرداری می‌کنند زیرا خانواده‌های شهدا مایه برکت هستند و ما هرچه داریم از خانواده شهداست.

علیزاده با تأکید بر اینکه رهبری در طول دوران مسئولیت از زمان رئیس‌جمهوری و حتی اکنون با این حجم از کار به صورت هفتگی با خانواده شهدا دیدار می‌کنند افزود: کشور با نفس شهدا مدیریت می‌شود.

وی همچنین در دیدار با محمدحسن تبریزی امجد از جانبازان جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران ارزشمند 8 سال دفاع مقدس و مقاومت تمام عیار در برار همه ابرقدرت‌های جهان هستند، اظهار کرد: ایران اسلامی و مردمان این سرزمین هرگز فراموش نخواند کرد که چگونه شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان با دلاورمردی و از خودگذشتگی به دشمنان اجازه ندادند تا حتی به یک وجب از خاک این مرز و بوم تجاوز کنند. 

مدیرکل اوقاف سمنان متذکر شد: امروز همه ما مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته‌ای هستیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند که عده‌ای آسمانی شدند و عده‌ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود مانند حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند. 

وی ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران گفت: جانبازان مایه سربلندی ملت و الگوی عملی جوانان و نوجوان هستند که بوی شهید و شهادت می‌دهند.

علیزاده با اشاره به اینکه قطعاً نقش همسران جانبازان نیز در این عرصه بر کسی پوشیده نیست، متذکر شد: چه در زمان اعزامشان به جبهه‌های نبرد و چه پس از جانبازی این همسران جانبازان بودند که جانانه و با تمام توان در خدمت این عزیزان بوده و هستند.

به گفته وی همسران جانبازان گنجینه‌های معنوی و سرمایه‌های بزرگ برای نسل‌های آینده هستند و نام آنان به نیکی در تاریخ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha