ممانعت صهیونیست‌ها از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی + فیلم و عکس
کد خبر: 4182358
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

ممانعت صهیونیست‌ها از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی + فیلم و عکس

نمازگزاران فلسطینی پس از ممانعت صهیونیست‌ها از ورود به مسجد‌الاقصی در ششمین هفته متوالی نماز صبح و جمعه را در خیابان‌های بیت‌المقدس برگزار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العربی الجدید، در پی ممانعت نظامیان رژیم صهیونیستی از رسیدن نمازگزاران به مسجدالاقصی برای اقامه نماز، صدها فلسطینی در خیابان‌های نزدیک شهر قدیمی بیت‌المقدس شرقی نماز صبح و جمعه را اقامه کردند.

پلیس اسرائیل برای ششمین جمعه متوالی محدودیت‌های شدیدی را برای ورود نمازگزاران به مسجد اعمال می‌کند و تنها به افراد مسن اجازه می‌دهد نماز بخوانند.

از زمان شروع جنگ غزه در 7 اکتبر(عملیات طوفان الاقصی در ۲۵ مهر) نظامیان رژیم اسرائیل محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران به مسجد اعمال کرده است، اما این محدودیت‌ها را در روزهای جمعه تشدید می‌کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از عبور فلسطینیان برای رسیدن به مسجد الاقصی، موانعی را در ورودی‌های شهر قدیمی در شرق بیت المقدس ایجاد کرده است و فقط افراد مسن اجازه عبور داشتند.

نیروهای نظامی صهیونیستی همچنین ایست‌های بازرسی در دروازه‌های بیرونی مسجد‌الاقصی ایجاد کرده و در کوچه پس کوچه‌های قدس مستقر شده‌اند.

صدها نمازگزار در خیابان‌های نزدیک مسجدالاقصی از جمله وادی الجوز و خیابان صلاح‌الدین نماز صبح و نماز جمعه را اقامه کردند.

ممانعت صهیونیست‌ها از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی

ممانعت صهیونیست‌ها از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی

انتهای پیام
captcha