راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4182422
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم همدان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی مردم این استان برای حمایت از مردم غزه به‌ویژه کودکان و مادران و اعلام انزجار در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در سراسر این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام سید‌حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن محکوم کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم استان همدان برای حمایت از مردم غزه به‌ویژه کودکان و مادران و اعلام انزجار در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آیند.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان همدان همزمان با سراسر کشور، امروز، ۲۷ آبان‌ماه افزود: همزمان در 9 شهرستان استان همدان این راهپیمایی در مسیرهای مشخص شده برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردم شهرستان همدان از مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت پیاده‌راه بوعلی در ساعت 15:30 امروز گفت: تجمع راهپیمایان نیز در انتهای پیاده‌راه بوعلی خواهد بود.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بیان کرد: این راهپیمایی با حضور پر شور هنرمندان، مادران و کودکان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با برنامه‌های مختلف فرهنگی، گروه سرود و... برگزار خواهد شد.

فاضلیان با اشاره به اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی و شرعی ماست، اظهار کرد: حقوق بشر در خصوص جنایات صهیونیست‌ها بر علیه مردم بی‌گناه غزه باید پاسخگو باشد و راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه، کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

انتهای پیام
captcha