تجلیل از پرستاران نمونه خراسان رضوی همزمان با روز پرستار
کد خبر: 4182590
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

تجلیل از پرستاران نمونه خراسان رضوی همزمان با روز پرستار

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با بزرگداشت روز پرستار از 474 پرستار نمونه استانی تقدیر به عمل می‌آید.

روز پرستاربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از وب‌دا، محمد صادقی، مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار کرد: برنامه‌‌های بزرگداشت هفته گرامیداشت مقام پرستار از 24 آبان ماه آغاز و تا 30 آبان ماه در شهر مشهد و تمامی مناطق حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این ایام بازدیدی از خانواده‌های دو پرستار ایثارگر، سه شهید پرستار مدافع سلامت را با حضور دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داریم و ضمن تکریم ایثارگران عزیز، به خانواده‌های معزز شهدای پرستار هم ادای احترام می‌کنیم.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ما در روزها و ایام منتهی به روز پرستار در تمامی بیمارستان‌های مشهد و شهرهای تابعه این دانشگاه حاضر می‌شویم تا از نزدیک این روز بزرگ را خدمت این عزیزان تبریک عرض نماییم، بیان کرد: پرستاران ما همواره جانانه و با تمام توان در مسیر یاری‌رسانی به بیماران تلاشی شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر دارند و ما اوج کار این عزیزان را در ایام بحران کرونا دیدیم و جا دارد که در آستانه روز پرستار به تمامی شهدای پرستار مدافع سلامت ادای احترام کنیم.

صادقی در خصوص مراسم ویژه جشن روز پرستار در مشهد گفت: این مراسم از ساعت 9 تا 11 روز سه‌شنبه  30 آبان‌ماه  با  حضور 750 پرستار نمونه کشوری در رواق دارلمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم از 474 پرستار نمونه استانی توسط مسئولان کشوری و استانی حاضر در این محفل باشکوه تقدیر به عمل می‌آید.

وی افزود: همچنین مراسم ویژه‌ای هم از ساعت 8:30 تا 11:30 روز یکشنبه بیست‌وهشتم آبان و همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در تالار رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود  و ضمن تقدیر از پرستاران نمونه کشوری  از 24  پرستار نمونه حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط رئیس جمهور تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha