نشست برنامه‌ریزی همایش ملی «سیره علوی» در دانشگاه لرستان برگزار شد
کد خبر: 4182825
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

نشست برنامه‌ریزی همایش ملی «سیره علوی» در دانشگاه لرستان برگزار شد

نشست مقدماتی برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری سیزدهمین دوره همایش ملی «سیره علوی» به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

نشست مقدماتی برنامه‌ریزی همایش ملی «سیره علوی» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مقدماتی برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری سیزدهمین دوره همایش ملی «سیره علوی» امروز، 28 آبان‌ماه با حضور علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و مدیران بنیاد غدیر استان لرستان به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار و در رابطه با چگونگی برگزاری این همایش به میزبانی دانشگاه لرستان، بحث و گفت‌وگو شد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست با بیان اینکه همایش باید به‌صورت همایش بین‌المللی باشد تا جایگاه علمی آن تقویت شود، گفت: این‌گونه نشست‌ها در آینده نیز تداوم خواهد داشت تا هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری همایش ملی سیره علوی تقویت شود.

حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این نشست بر تقویت همگرایی بین‌بخشی برای برگزاری هرچه بهتر همایش مذکور تأکید کرد.

در این نشست، مهرداد امیری، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان به‌عنوان رابط بین دانشگاه لرستان با بنیاد غدیر استان لرستان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha