جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در لردگان برگزار شد
کد خبر: 4182897
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در لردگان برگزار شد

جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات توسط ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) لردگان، خانمیرزا، فلارد و بخش مُنج در محل فرهنگسرای شهرستان لردگان برگزار شد.

جاسم محمدی، مدیرکل امداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری امروز ۲۸ آبان‌ماه در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات که توسط ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) لردگان، خانمیرزا، فلارد و بخش مُنج در محل فرهنگسرای شهرستان لردگان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) بیان کرد: ترویج و فرهنگ‌سازی پرداخت زکات به ویژه زکات واجب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استانی زکات در سال گذشته، افزود: برگزاری این جشنواره در سال گذشته آثار و برکات فراوانی برای استان داشت که امیدوار هستیم با برگزاری جشنواره‌های شهرستانی نیز گام‌های مؤثری در زمینه ترویج فرهنگ پرداخت زکات برداشته شود و نیازمندان از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از خیران و نیکوکاران پرداخت‌کننده زکات، تأکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون مردم استان بیش از 24 میلیارد و 500 میلیون تومان زکات در قالب زکات مستحب، واجب و فطریه و کفارات به این نهاد پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده و یا در امور عام‌المنفعه مصرف شده است.

محمدی در ادامه ضمن دعوت از حاضران در جشنواره جهت واریز کمک‌های نقدی در راستای آزادی 2 زندانی جرائم غیرعمد، تصریح کرد: در پایان این مراسم از مؤدیان، مبلغان و عاملین زکات و پرستاران حامی نیازمندان نیز تقدیر خواهد شد.

یادآور می‌شود، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha