بسیج عامل اتحاد و یکپارچگی بین مردم ایران است
کد خبر: 4183700
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

بسیج عامل اتحاد و یکپارچگی بین مردم ایران است

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نماد قدرت کشور و عامل اتحاد و یکپارچگی بین مردم ایران است.

عابدین خرم، استاندار اذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج امروز نماد قدرت کشور و عامل اتحاد و یکپارچگی بین مردم ایران است.

متن پیام به این شرح است:

هفته بسیج فرصتی است برای گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان مخلصی که از ابتدای انقلاب، همواره در سخت‌ترین شرایط، با ایثار و جان‌فشانی از میهن اسلامی پاسداری کردند و اکنون نیز با بصیرت و آگاهی در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشتازند.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به ملت شریف ایران به‌ویژه بسیجیان سرافراز آذربایجان‌شرقی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به قله‌های افتخار روزبه‌روز موفق و پیروز باشند

بدون شک تلاش بسیج و بسیجیان به‌عنوان شجره طیبه، ضامن بالندگی روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و نقش‌برآب شدن توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم است.

بسیجیان دلاور و از جان‌ گذشته ایران اسلامی در طول همه‌ سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نه‌تنها پاسدار انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز بوده‌اند، بلکه آنان همواره در شرایط دشوار، در نخستین لحظات همراه و در کنار مردم بوده و برای رفاه و آسایش ملت عزیز ایران و توسعه و عمران نقاط مختلف کشور جان‌فشانی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha