تحقق مرجعیت علمی در سایه اعتقاد به تفکر بسیجی است
کد خبر: 4184188
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

تحقق مرجعیت علمی در سایه اعتقاد به تفکر بسیجی است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در پیامی به مناسبت روز بسیج مستضعفان گفت: تحقق مرجعیت علمی در سایه اعتقاد به تفکر بسیجی است.

بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در پیامی به مناسبت روز بسیج مستضعفان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج یادگار امام خمینی(ره) است، گفت: بسیج یک جریان مردمی ریشه دار است که پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بنا شد.

وی راز ماندگاری و جاودانگی بسیج را همین مردمی و انقلابی بودن عنوان کرد و افزود: یکی از راهبردهای مهم و اساسی بسیج استفاده از ظرفیت جوانان و به ویژه نخبگان جامعه است که در همین راستا موفقیت های دانشمندان بسیجی ایران اسلامی در ابعاد مختلف کاملا مشهود است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی در کشورهای مختلف به عنوان یک الگو از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدنظر قرار گرفته است، افزود: جامعه علمی ما نیز علیرغم تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، با همین تفکر بسیجی به دنیا نشان داده است که می توان با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی در حوزه تولید علم و فناوری برای کشور کسب کند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه سه قشر بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان در دانشگاه محقق اردبیلی فعال بوده و در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند، تاکید کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه نیز همواره حامی بسیج و برنامه های آن بوده و به صورت همه جانبه از آنها حمایت می نماید.

وی اظهارامیدواری کرد: با همراهی و همکاری جامعه دانشگاهی محقق اردبیلی در راستای تحقق دیپلماسی علمی، بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد علمی مدنظر مقام معظم رهبری گام برداشته و موجبات رشد و ارتقای دانشگاه، استان و کشورمان را در ابعاد مختلف فراهم آوریم.

انتهای پیام
captcha