بسیج الگوی آزادی‌خواهان است
کد خبر: 4184304
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

بسیج الگوی آزادی‌خواهان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: بسیج الگویی برای آزادی‌خواهان خصوصاً جهان اسلام است که امروز ثمره آن را در منطقه می‌بینیم.

همایش اقتدار بسیج در نایینبه گزارش ایکنا از اصفهان، سرهنگ مسعود اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین امروز، پنجم آذرماه در همایش اقتدار بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بسیج یک مدل موفق تشکیلاتی بر پایه مسئولیت الهی است که به فرماندهی امام خمینی(ره) شکل گرفت. این مدل موفق در تمام عرصه‌ها میدان‌داری کرده است و کارنامه درخشانی دارد.

وی به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: توحید سرلوحه کار بسیج است و خداباوری، ایمان به خدا، مردم‌داری، بصیرت و شناخت دشمن، استکبارستیزی، نهراسیدن از دشمن و جهانی عمل کردن از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود که باعث شده الگویی برای آزادی‌خواهان خصوصاً جهان اسلام باشد و امروز ثمره آن را در منطقه می‌بینیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین نیز با بیان اینکه مردم از بسیجیان انتظاراتی دارند، افزود: امروز وظیفه تک تک ما، انسان‌سازی برای تمدن اسلامی و آماده کردن جهان برای طلوع خورشید امامت و ولایت، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، امام زمان(عج) است.

وی تأکید کرد: امروز اینجا جمع شده‌ایم تا هم به دشمنان نشان دهیم که در صحنه هستیم و تمام برنامه‌های آنها را خنثی کرده و خواهیم کرد و هم با شهدای عزیز تجدید عهد و پیمان کنیم و به آنها بگوییم آرام باشید که اجازه نمی‌دهیم به هیچ وجه خون شما نادیده گرفته شود. از سوی دیگر، با رهبر عزیزمان عهد و پیمان می‌بندیم و نگاهمان به ایشان است تا در این دنیا عاقبت به‌خیر شویم.

فاطمه نصیری نایینی

انتهای پیام
captcha