تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در البرز
کد خبر: 4184397
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در البرز

مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران تا ۱۵ آذرماه جاری در البرز تمدید شد.

سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در البرز با هدف تقویت روحیه تفکر نقاد و خلاقانه مبتنی بر اصول منطقی و استدلال عقلانی و اخلاقی میان جامعه دانشجویی با همکاری مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی از سوی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در قالب تیم‌های چهار نفره برگزار می‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت می‌توانند با تشکیل تیم و ثبت‌نام گروهی، در مسابقات شرکت کنند.

این مسئول بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌ها که پیش از این تا پایان آبان‌ماه اعلام شده بود، به‌منظور فراهم کردن زمینه مشارکت دانشجویان علاقه‌مند به نقد و مناظره تا ۱۵ آذرماه جاری تمدید شد.

قاسمی‌جیردهی با بیان اینکه دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت‌نام به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز مراجعه کنند، افزود: با تکمیل ثبت‌نام، برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جلسه توجیهی با هدف آشنایی با قوانین و چارچوب مسابقات و شیوه امتیازدهی هیئت داوران و همچنین کارگاه آموزشی «فن بیان و اصول سخنوری» برگزار خواهد شد.

قاسمی‌جیردهی گفت: مرحله استانی این مسابقات دی‌ماه ۱۴۰۲ در کرج برگزار می‌شود و تیم‌های برتر، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرحله ملی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: تیم‌های برتر این مرحله از مسابقات مستقیم به مرحله ملی راه خواهند یافت و در استان نیز از تیم‌های برتر با اهدای جوایز نفیس تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha