توزیع ۳۸ دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان نمین
کد خبر: 4184638
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

توزیع ۳۸ دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان نمین

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۳۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین توزیع شده است.

توزیع ۳۸ دستگاه لوازم خانگی در بین مددجویان شهرستان نمینبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، محمدعلی صادقی، رئیس کمیته امداد شهرستان نمین، ششم آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج، ۳۸ دستگاه لوازم ضروری زندگی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین توزیع شد.

وی افزود: این لوازم خانگی شامل یخچال، آب گرم‌کن، اجاق گاز و تلویزیون بوده است.

صادقی در ادامهتصریح کرد: اعطای ۲۲ مورد تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۲۸۵ میلیون تومان برای رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در هفته بسیج است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین با اشاره به اینکه ۱۳ مورد نیز تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان پرداخت شد، گفت: ۷۵۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح‌های اشتغال‌زایی به مددجویان اعطا شد تا بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کنند.

وی به تعمیر هفت مسکن مددجویی اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای انجام این فعالیت‌های عمرانی هزینه پرداخت شده است.

صادقی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۳۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان نمین در هفته بسیج است، بیان کرد: ۳۵ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به فرزندان خانوار تحت حمایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: در مناسبت‌های ملی و مذهبی و با یاری نیکوکاران تلاش داریم بخش مهمی از نیاز‌های اساسی مددجویان را رفع کنیم.

انتهای پیام
captcha