علما و روحانیون تبیین جنایات رژیم صهیونیستی را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 4184714
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
رئیس مرکز اسلامی گلستان:

علما و روحانیون تبیین جنایات رژیم صهیونیستی را در اولویت قرار دهند

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه اقدامات جبهه مقاومت باعث بیداری جهان اسلام شده است، گفت: امروز پاسخ به شبهات و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی وظیفه علما و روحانیون است باید در سخنرانی‌ها و در تریبون‌های نماز جمعه و در نشست‌ها و گفتگوها پاسخگوی این شبهات باشند.

حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز بزرک اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام دیلم، رئیس مرکز اسلامی گلستان در نشست هفته بسیج فرصتی برای تبیین جلوه‌های مقاومت مردم غزه که امروز، ۷ آذر در مسجد و مدرسه حاجی آبایی گنبدکاووس برگزار شد، گفت: اتفاقی که برای غزه به وجود آمده قلب همه مسلمانان را داغدار کرد در نوار باریکه غزه مردم هیچگونه اختیاری ندارند از سوخت گرفته تا غذا و از آن به عنوان بزرگترین زندان رو باز جهان تعبیر می‌شود.

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان‌اینکه اسرای آنها چندین سال در زندان‌ها به سر می‌برند و این سلب آزادی به معنای واقعی است، گفت: آزادی و رهایی از ظلم فرهنگ قرآن کریم است و این مردم طبيعتا از ظلم و ستم به ستوه آمده بودند و چاره‌ای جز مقابله ندارند.

حجت‌الاسلام دیلم افزود: این قوم خبیث همیشه سرستیز با پیامبر(ص) داشته و دشمنی با اسلام و مسلمانان و با جبهه حق داشتند و خود را قوم برتر می‌دانستند آنان سرزمین مردم غزه به زور غصب کردند و با ایجاد شبهه خریداری زمین، قصد در موجه ساختن جنایات خود دارند.

وی تصریح کرد: امروز پاسخ به این شبهات وظیفه علما و روحانیون است باید در سخنرانی‌ها و در تریبون‌های نماز جمعه و در نشست‌ها و گفتگوها پاسخگوی این شبهات باشند.

رئیس مرکز اسلامی گلستان ادامه داد: رژیم جعلی از حیث نظامی یک قدرت پوشالی درست کردند که خیلی از کشورهای عربی مرعوب شدند و در مقابل اسرائیل جرأت نداشتند که برای عادی سازی با اسرائیل گام برداشتند اما گروه کوچک حماس با اتکا بر ایمان خود از گنبد آهنین و از دیوارهای مستحکم اسرائیل گذشت و ابهت پوشالی این رژیم منحوس را شکست و پیروزی بزرگی را برای امت اسلامی رقم زد.

وی گفت: همه جهانیان حتی غیرمسلمانان و افراد مشهور تجمعاتی را در پاریس و آمریکا و همه کشورها فراگیر انجام دادند و اسرائیل رسوای عالم شد و تمام طرحهای گسترش صهیونیستی به شکست منجر شد و مردم بسیاری از کشورها به حرکت در آمدند و یک نفرت عمومی عليه اسرائیل در سطح جهان ایجاد شد که همه این اتفاقات به منزله پیروزی غزه و مقاومت است.

انتهای پیام
captcha