جهاد تبیین اساس همه مجاهدت‌هاست
کد خبر: 4184736
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

جهاد تبیین اساس همه مجاهدت‌هاست

حجت‌الاسلام طاها توکلی با بیان اینکه اساس همه مجاهدت‌ها جهاد تبیین است، گفت: به برکت انقلاب و مکتب نجات‌بخش بسیج، سطوح قدرت را در نظامات بین‌المللی فتح کردیم و بعد از ۴۰ سال به جهاد باعظمت اسلام و مسلمین در همه ابعاد رسیدیم.

طاها توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، هفتم آذرماه در نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین در دانشگاه کردستان گفت: ایران اسلامی در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی به موفقیت‌های ارزشمندی در زمینه‌های عمرانی، علمی و زیرساخت‌ها دست یافته است، اما امروز تلاش دشمن زیر سؤال بردن موفقیت‌های کشور است و مدام با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حال تخریب این موفقیت‌هاست.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و مکتب نجات‌بخش بسیج سطوح قدرت را در نظامات بین‌المللی فتح کردیم و بعد از ۴۰ سال به جهادی که موجب عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد دست یافته‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: جهاد معادل مبارزه در همه بسترهاست و هر کس در هر جایگاهی می‌تواند جهاد کند. بنابراین، باید هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد مقوله جهاد تبیین را مورد توجه قرار دهد.

توکلی با اشاره به فرموده امام(ره) در حکمرانی اسلامی افزود: ایشان فرمودند ما موظف به تکلیف هستیم و نتیجه را خدا رقم می‌زند و همین انجام مأموریت و اوامر و نواهی بوده که امروز شاهد بیداری دل‌ها و انتفاضه درونی در جنبش‌های آزادی‌بخش بشری سراسر دنیا هستیم.

وی گفت: در سال ۱۳۵۹ که به حریم ما تجاوز و تعدی شد قدرت بسیج مستضعفان و نیروهای داوطلب نجات‌دهنده بود؛ گرچه متغیرها و معادلات، حساب و کتاب دارد و درصد زیادی برگرفته از مشیت الهی است، اما اگر بسیج نبود منویات پروردگار مشمول زمان می‌شد.

 

انتهای پیام
captcha