ترویج بی‌حجابی جامعه را به انحطاط می‌کشاند
کد خبر: 4184946
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

ترویج بی‌حجابی جامعه را به انحطاط می‌کشاند

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: ترویج بی‌حجابی جامعه را به سمت ویرانه شدن پیش می‌برد، متاسفانه امروز بی‌حجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که دامن‌گیر جامعه ما شده است.

امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشوربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، امروز  هشتم آذرماه در اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی که با محوریت تبلیغ گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در سینما قدس منطقه پدافند شمال شرق امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن قدرانی از متولیان این جشنواره گفت: حفظ عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی همواره مورد تاکید بوده است و همه ما بر اساس دستورات اسلامی وظیفه داریم به ترویج این ارزش معنویی کمک کنیم.

وی اظهار کرد: ترویج بی حجابی جامعه را به سمت ویرانه شدن پیش می‌برد متاسفانه امروز بی حجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که دامنگیر جامعه ما شده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به اینکه حجاب در لغت به معنای مانع رسیدن، پوشیدن و منع کردن است، افزود: حجاب امری فطری و ذاتی بوده و حیای درونی انسان سبب می‌شود که به رعایت عفاف و حجاب اهتمام داشته باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق  با اشاره به اینکه در عصر جدید بنیان استوار خانواده ها در جهان در معرض خطر قرار گرفته است، اظهار کرد: با وجود همه تحولات عصر دیجیتال در جامعه ایرانی خانواده یک رکن بسیار مهم است که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی افزود: خانواده مؤثرترین و نخستین هسته انسانی است و ورود انسان به اجتماع، پیشرفت وی در آینده در پرتو تعالی خانواده شکل بهتری به خود خواهد گرفت.

عدیده به کاهش تعداد فرزندان در خانواده‌ها اشاره و بیان کرد: این امر می تواند بنیان خانواده را ضعیف کند، چرا که کاهش تعداد فرزند موجب کم شدن حمایت‌ های خویشاوندی در آینده می شود.

رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: مهم‌ترین رکن رضایت از زندگی در عصر جدید خانواده است.

وی گفت: مراقبت از نهاد خانواده موضوعی است که نه فقط مورد توجه خانواده‌ها بلکه باید مورد توجه نهادهای اجتماعی و دیگر نهادها باشد.

انتهای پیام
captcha